Vi bruker informasjonskapsler/cookies til å samle informasjon om deg for forskjellige formål. Vi har delt disse opp i to kategorier:
Statistiske, Markedsføring
Ved å trykke «Godta alle» gir du din tillatelse til alle formålene. Du kan også velge formålet du vil samtykke til ved å klikke på avmerkingsboksen ved siden av formålet, og deretter trykke «Lagre innstillinger».
Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt ved å trykke på det lille ikonet i nederste venstre hjørne av nettsiden.
Mandag 22. juni valgte et enstemmig nominasjonsmøte Kenneth Mørk og Ida Hirst som partiets 1. og 2. kandidat til kommunevalget neste år. De er klare, og motiverte for å ta kommunen i en ny retning og bygge et nytt flertall i Kristiansand.
Resten av listen velges på nominasjonsmøte 16. november. Dersom du har innspill på kandidater, enten deg selv eller andre så vil nominasjonskomitéen gjerne høre fra deg. Send innspillene til [email protected].
Vi ønsker våre toppkandidater lykke til med viktig arbeid!