Toppkandidatene er valgt

Kenneth Mørk og Ida Hirst

Mandag 22. juni valgte et enstemmig nominasjonsmøte Kenneth Mørk og Ida Hirst som partiets 1. og 2. kandidat til kommunevalget neste år. De er klare, og motiverte for å ta kommunen i en ny retning og bygge et nytt flertall i Kristiansand. 

Resten av listen velges på nominasjonsmøte 16. november. Dersom du har innspill på kandidater, enten deg selv eller andre så vil nominasjonskomitéen gjerne høre fra deg. Send innspillene til [email protected].

Vi ønsker våre toppkandidater lykke til med viktig arbeid!