Engasjer deg i Kristiansand Arbeiderparti!

Her finner du en oversikt over aktiviteter/kontaktinfo og lenker til innspill for neste lokalvalgsperiode (2023-2027).

Kvinnenettverket

Kvinner som støtter og er medlem av Kristiansand (Søgne, Songdalen og Kristiansand) er hjertelig velkommen til å være med i nettverket slik at vi kan støtte, heie og hjelpe hverandre. Se gjerne vår facebook- side Kvinnenettverket Kristiansand Arbeiderparti | Facebook for mer informasjon om våre aktiviteter.

Nettverket ønsker å skape kontakt mellom medlemmer, samt støtte og heie på kvinner i Kristiansand Arbeiderparti. Aktivitetene skaper en uformell møteplass, hvor man diskuterer sentrale problemstillinger og muligheter for Kristiansand AP.

Har du spørsmål om kvinnenettverket? Ta gjerne kontakt med Neda Blakstad

Seniorgruppa

Seniorgruppa består i hovedsak av medlemmer fra 50 år og oppover. Seniorgruppa ønsker å støtte Arbeiderpartiets politikk både sentralt og lokalt.

Medlemsmøtene avholdes hver første torsdag i måneden fra kl.11.00 til 13.00, og arrangeres i hovedsak på partikontoret. Møtene er uformelle hvor alle typer politiske saker kan tas opp og diskuteres. Gruppa har eget husorkester hvor en med allsang frisker opp gamle arbeidersanger. Gode og morsomme episoder fra eget og det politiske liv mikset med kaffe og smørbrød hører også med.

Seniorgruppa er ikke først og fremst opptatt av eget interessefelt eller seniorpolitikk. De fleste har egne barn og mange er besteforeldre. Således er en kanskje mer opptatt av neste generasjons muligheter til et godt liv. Mer eller mindre faste poster på møtene inngår som orienteringer fra styret, bystyregruppe og fra Stortinget ved vår representant Kari. Fellesreise hadde vi for noen år siden til Stortinget og Utøya. Det planlegges nye reisemål.

Har du spørsmål om seniorgruppa? Ta gjerne seniorkontakt med Gro Monsen Høiby

Medlemsmøter

Kristiansand Arbeiderparti har medlemsmøter flere ganger i året. Her blir det tatt opp ulike temaer og medlemsmøtet gir føringer videre for styret, bystyregruppa og medlemmene.

Medlemsmøter er lokallagets øverste beslutningsorgan utenom årsmøtene.

Det sendes ut mail når medlemsmøtene nærmer seg med agenda og tid/sted for medlemsmøte. Ved særskilte behov og påminning brukes også sms-varsling.

Gruppemøter

Gruppemøtene forbereder saker som skal behandles i bystyret kommende uke. De er åpne for lagets medlemmer. I gruppemøte tar Kristiansand AP også imot innbyggere som ønsker å informere om en sak som er viktig for dem etter avtale med gruppeleder.

Gruppemøtene finner sted hver mandag kl.18.00 på partikontoret i Henrik Wergelandsgate (med forbehold).

Har du spørsmål eller en aktuell sak kan du ta kontakt med gruppeleder Kenneth Mørk

AUF Kristiansand

Hvis du er ung og engasjert har Arbeiderpartiet mange muligheter, og AUF lokalt anbefales. Der dannes kunnskapen og fakta om politikken, og er representert på lik linje med medlemmer i moderpartiet Kristiansand Arbeiderparti. AUF lokalt har også representant i styret, og slik blir nye generasjoner involvert og medbestemmende på lik linje med alle andre.

Hvis du vil ha kontakt med AUF Kristiansand kan du ta kontakt her: Kristiansand AUF

Kontakt med Kristiansand Arbeiderparti?

Kristiansand Arbeiderparti sender ut informasjon til våre medlemmer på mail og SMS.

Kristiansand Arbeiderparti har en åpen offisiell facebookside: Kristiansand Arbeiderparti facebook i tillegg til denne åpne offisielle nettsiden.

Alle betalende medlemmer kan bli medlem i en lukket medlemsgruppe.

Har du andre spørsmål, lurer på hvor du kan bidra eller har innspill til Kristiansand Arbeiderparti? Da er du hjertelig velkommen til å kontakte både styret og bystyregruppen i Kristiansand Arbeiderparti her : Våre politikere og tillitsvalgte (arbeiderpartiet.no)

Fant du det du lette etter?

Tusen takk for din tilbakemelding!